Music management, marketing and PR /
"This book is your guide to the study and practice of music management and the fast-moving music business of the 21st century. Covering a range of careers, organisations, and practices, this expert introduction will help aspiring artists, managers, and executives to understand and succeed in th...
محفوظ في:
المؤلفون الرئيسيون: | Anderton, Chris (مؤلف), Hannam, James (مؤلف), Hopkins, Johnny (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | الإنجليزية |
منشور في: |
London ; Thousand Oaks :
SAGE Publications,
[2022]
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
Artist management for the music business : manage your career in music or manage the music careers of others /
حسب: Allen, Paul, 1946-
منشور في: (2022)
حسب: Allen, Paul, 1946-
منشور في: (2022)
The end of fashion : how marketing changed the clothing business forever /
حسب: Agins, Teri
منشور في: (2000)
حسب: Agins, Teri
منشور في: (2000)
The 1-page marketing plan : get new customers, make more money, and stand out from the crowd /
حسب: Dib, Allan
منشور في: (2021)
حسب: Dib, Allan
منشور في: (2021)
The 1-page marketing plan : get new customers, make more money, and stand out from the crowd /
حسب: Dib, Allan
منشور في: (2021)
حسب: Dib, Allan
منشور في: (2021)
BECOMING AN IRISH TRADITIONAL MUSICIAN : learning and embodying musical culture.
حسب: Cawley, Jessica
منشور في: (2022)
حسب: Cawley, Jessica
منشور في: (2022)
Fashion & luxury marketing /
حسب: Solomon, Michael R., وآخرون
منشور في: (2022)
حسب: Solomon, Michael R., وآخرون
منشور في: (2022)
Creative arts marketing /
حسب: O'Sullivan, Terry, 1957-, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: O'Sullivan, Terry, 1957-, وآخرون
منشور في: (2017)
The marketing edge for filmmakers : developing a marketing mindset from concept to release /
حسب: Schwartz, Russell, approximately 1948-, وآخرون
منشور في: (2020)
حسب: Schwartz, Russell, approximately 1948-, وآخرون
منشور في: (2020)
Marketing fashion : strategy, branding and promotion /
حسب: Posner, Harriet
منشور في: (2018)
حسب: Posner, Harriet
منشور في: (2018)
How to Build Your Brand : Implementing a Proven and Effective Process.
حسب: Lubin, Laurence
منشور في: (2022)
حسب: Lubin, Laurence
منشور في: (2022)
Hooked : how processed food became addictive /
حسب: Moss, Michael, 1955-
منشور في: (2021)
حسب: Moss, Michael, 1955-
منشور في: (2021)
Project management /
حسب: Hobbs, Peter, 1960-
منشور في: (2021)
حسب: Hobbs, Peter, 1960-
منشور في: (2021)
Successful time management : how to be organized, productive and get things done /
حسب: Forsyth, Patrick
منشور في: (2022)
حسب: Forsyth, Patrick
منشور في: (2022)
Music production : learn how to record, mix, and master music /
حسب: Weekhout, Hans, 1965-
منشور في: (2019)
حسب: Weekhout, Hans, 1965-
منشور في: (2019)
The new rules of marketing & PR : how to use content marketing, podcasting, social media, AI, live video, and newsjacking to reach buyers directly /
حسب: Scott, David Meerman
منشور في: (2022)
حسب: Scott, David Meerman
منشور في: (2022)
The performance management pocketbook : a pocketful of tips, tools and techniques that will enable individuals, teams and organisations to excel /
حسب: Jones, Pam, 1960-
منشور في: (2007)
حسب: Jones, Pam, 1960-
منشور في: (2007)
The managing budgets pocketbook /
حسب: Hawkins, Anne, 1948-
منشور في: (1995)
حسب: Hawkins, Anne, 1948-
منشور في: (1995)
Branded interactions : marketing through design in the digital age /
حسب: Spies, Marco, وآخرون
منشور في: (2020)
حسب: Spies, Marco, وآخرون
منشور في: (2020)
Event marketing in the context of higher education marketing and digital environments /
حسب: Neus, Florian
منشور في: (2020)
حسب: Neus, Florian
منشور في: (2020)
Leadership in the performing arts /
حسب: Stein, Tobie S.
منشور في: (2016)
حسب: Stein, Tobie S.
منشور في: (2016)
The scenic charge artist's toolkit : tips, templates, and techniques for planning and running a successful paint shop in the theatre and performing arts /
حسب: Ivey, Jennifer Rose
منشور في: (2022)
حسب: Ivey, Jennifer Rose
منشور في: (2022)
Event management for the tourism and hospitality industries /
حسب: Kolb, Bonita M.
منشور في: (2022)
حسب: Kolb, Bonita M.
منشور في: (2022)
Digital marketing : [strategy, implementation and practice] /
حسب: Chaffey, Dave, 1963-, وآخرون
منشور في: (2022)
حسب: Chaffey, Dave, 1963-, وآخرون
منشور في: (2022)
The fashion book.
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
The ultimate marketing plan : target your audience! get out your message! build your brand! /
حسب: Kennedy, Dan S., 1954-
منشور في: (2011)
حسب: Kennedy, Dan S., 1954-
منشور في: (2011)
Fashion entrepreneurship : the creation of the global fashion business /
حسب: Karra, Neri
منشور في: (2022)
حسب: Karra, Neri
منشور في: (2022)
Social media marketing all-in-one for dummies, 4th edition /
حسب: Jan, Zimmerman
منشور في: (2017)
حسب: Jan, Zimmerman
منشور في: (2017)
How to manage people : fast, effective management skills that really get results /
حسب: Armstrong, Michael, 1928-
منشور في: (2022)
حسب: Armstrong, Michael, 1928-
منشور في: (2022)
Human resource practice /
حسب: Martin, Malcolm, وآخرون
منشور في: (2021)
حسب: Martin, Malcolm, وآخرون
منشور في: (2021)
The complete classical music guide /
منشور في: (2019)
منشور في: (2019)
The starting in management pocketbook, 2nd edition a pocketful of tips, tools and techniques to give new managers added confidence and lay the foundations for future success /
حسب: Forsyth, Patrick
منشور في: (2009)
حسب: Forsyth, Patrick
منشور في: (2009)
Musical sense-making : enactment, experience and computation /
حسب: Reybrouck, Mark
منشور في: (2021)
حسب: Reybrouck, Mark
منشور في: (2021)
Musical sense-making : enactment, experience and computation /
حسب: Reybrouck, Mark
منشور في: (2021)
حسب: Reybrouck, Mark
منشور في: (2021)
Consumer behaviour and the arts : a marketing perspective /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
Consumer behaviour and the arts : a marketing perspective /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
INVESTIGATING MUSICAL PERFORMANCE : theoretical models and intersections.
حسب: Borio, Gianmario
منشور في: (2022)
حسب: Borio, Gianmario
منشور في: (2022)
INVESTIGATING MUSICAL PERFORMANCE : theoretical models and intersections.
حسب: Borio, Gianmario
منشور في: (2022)
حسب: Borio, Gianmario
منشور في: (2022)
Fashionopolis : the price of fast fashion and the future of clothes /
حسب: Thomas, Dana, 1964-
منشور في: (2019)
حسب: Thomas, Dana, 1964-
منشور في: (2019)
Entrepreneurship for the creative and cultural industries /
حسب: Kolb, Bonita M.
منشور في: (2020)
حسب: Kolb, Bonita M.
منشور في: (2020)
Handbook of classroom management /
منشور في: (2023)
منشور في: (2023)
مواد مشابهة
-
Artist management for the music business : manage your career in music or manage the music careers of others /
حسب: Allen, Paul, 1946-
منشور في: (2022) -
The end of fashion : how marketing changed the clothing business forever /
حسب: Agins, Teri
منشور في: (2000) -
The 1-page marketing plan : get new customers, make more money, and stand out from the crowd /
حسب: Dib, Allan
منشور في: (2021) -
The 1-page marketing plan : get new customers, make more money, and stand out from the crowd /
حسب: Dib, Allan
منشور في: (2021) -
BECOMING AN IRISH TRADITIONAL MUSICIAN : learning and embodying musical culture.
حسب: Cawley, Jessica
منشور في: (2022)