Inquiry in music education : concepts and methods for the beginning researcher /
"Inquiry in Music Education: Concepts and Methods for the Beginning Researcher, Second Edition provides an introduction to research and scholarship in music education. It covers topic formulation, information literacy, reading and evaluating research studies, and planning and conducting origina...
محفوظ في:
| المؤلفون الرئيسيون: | Frierson-Campbell, Carol, 1961- (مؤلف), Froehlich, Hildegard C. (مؤلف) |
|---|---|
| مؤلفون آخرون: | Rohwer, Debbie Ann, 1966- (مساهم), McCarthy, Marie, 1956- (مساهم) |
| التنسيق: | الكتروني كتاب الكتروني |
| اللغة: | الإنجليزية |
| منشور في: |
New York, NY :
Routledge,
2022.
|
| الطبعة: | Second edition. |
| الموضوعات: | |
| الوصول للمادة أونلاين: | Taylor & Francis https://www.vlebooks.com/vleweb/product/openreader?id=none&isbn=9781000547795 |
مواد مشابهة
Understanding music education : exploring children's musical worlds /
حسب: Stakelum, Mary
منشور في: (2023)
حسب: Stakelum, Mary
منشور في: (2023)
So you want to sing musical theatre : a guide for performers /
حسب: Flynn, Amanda
منشور في: (2022)
حسب: Flynn, Amanda
منشور في: (2022)
Trauma and resilience in music education : haunted melodies /
منشور في: (2021)
منشور في: (2021)
Music theory /
حسب: Pilhofer, Michael, وآخرون
منشور في: (2019)
حسب: Pilhofer, Michael, وآخرون
منشور في: (2019)
Movement that fits : Dalcroze eurhythmics and the Suzuki method /
حسب: Yelin, Joy Colin
منشور في: (2016)
حسب: Yelin, Joy Colin
منشور في: (2016)
Rhythm and movement : applications of Dalcroze Eurhythmics /
حسب: Findlay, Elsa
منشور في: (2016)
حسب: Findlay, Elsa
منشور في: (2016)
Practice as research in the arts (and beyond) : principles, processes, contexts, achievements /
منشور في: (2023)
منشور في: (2023)
Practice as research in the arts (and beyond) : principles, processes, contexts, achievements /
منشور في: (2023)
منشور في: (2023)
The naked voice : a wholistic approach to singing /
حسب: Smith, W. Stephen
منشور في: (2007)
حسب: Smith, W. Stephen
منشور في: (2007)
Royal Conservatoire of Scotland : raising the curtain /
حسب: Harris-Logan, Stuart A.
منشور في: (2021)
حسب: Harris-Logan, Stuart A.
منشور في: (2021)
Royal Conservatoire of Scotland : raising the curtain /
حسب: Harris-Logan, Stuart A.
منشور في: (2021)
حسب: Harris-Logan, Stuart A.
منشور في: (2021)
Voice and speech for musical theatre : a practical guide /
حسب: Palmer, Chris (Voice teacher)
منشور في: (2020)
حسب: Palmer, Chris (Voice teacher)
منشور في: (2020)
Voice and speech for musical theatre : a practical guide /
حسب: Palmer, Chris (Voice teacher)
منشور في: (2020)
حسب: Palmer, Chris (Voice teacher)
منشور في: (2020)
Complete vocal fitness : a singer's guide to physical training, anatomy, and biomechanics /
حسب: Friedlander, Claudia, 1964-
منشور في: (2018)
حسب: Friedlander, Claudia, 1964-
منشور في: (2018)
The art of singing /
حسب: Innes, Marc Alan
منشور في: (2004)
حسب: Innes, Marc Alan
منشور في: (2004)
Participatory action research : theory and methods for engaged inquiry /
حسب: Chevalier, Jacques M., 1949-, وآخرون
منشور في: (2019)
حسب: Chevalier, Jacques M., 1949-, وآخرون
منشور في: (2019)
Daniel Zanggers Borch's Ultimate vocal voyage : the definite method for unleashing the rock, pop or soul singer within you.
حسب: Zangger Borch, Daniel, 1966-
منشور في: (2007)
حسب: Zangger Borch, Daniel, 1966-
منشور في: (2007)
The reason to sing /
حسب: Carnelia, Craig
منشور في: (2021)
حسب: Carnelia, Craig
منشور في: (2021)
The reason to sing /
حسب: Carnelia, Craig
منشور في: (2021)
حسب: Carnelia, Craig
منشور في: (2021)
Arts-based research methods in writing studies : a primer /
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
Arts-based research methods in writing studies : a primer /
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
INVESTIGATING MUSICAL PERFORMANCE : theoretical models and intersections.
حسب: Borio, Gianmario
منشور في: (2022)
حسب: Borio, Gianmario
منشور في: (2022)
INVESTIGATING MUSICAL PERFORMANCE : theoretical models and intersections.
حسب: Borio, Gianmario
منشور في: (2022)
حسب: Borio, Gianmario
منشور في: (2022)
Secrets of the flesh : a life of Colette /
حسب: Thurman, Judith
منشور في: (2000)
حسب: Thurman, Judith
منشور في: (2000)
Performing in contemporary musicals /
حسب: Sisco, David, 1975-, وآخرون
منشور في: (2022)
حسب: Sisco, David, 1975-, وآخرون
منشور في: (2022)
The singer acts/the actor sings : a practical guide to living through song /
حسب: Allen, Glenn Seven
منشور في: (2019)
حسب: Allen, Glenn Seven
منشور في: (2019)
Sounding emerging media /
حسب: Fitch, Claire
منشور في: (2022)
حسب: Fitch, Claire
منشور في: (2022)
Musical theatre education and training in the 21st century /
حسب: O'Bryan, Jessica, وآخرون
منشور في: (2024)
حسب: O'Bryan, Jessica, وآخرون
منشور في: (2024)
Teachers as researchers : qualitative inquiry as a path to empowerment /
حسب: Kincheloe, Joe L.
منشور في: (2012)
حسب: Kincheloe, Joe L.
منشور في: (2012)
Exposing the chasms in voice pedagogy : playing the field /
حسب: Cox, Dale (Music teacher)
منشور في: (2024)
حسب: Cox, Dale (Music teacher)
منشور في: (2024)
Developing research skills : key readings and critical thinking exercises /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Musical theatre for the female voice : the sensation, sound, and science, of singing /
حسب: Aquilina, Shaun
منشور في: (2022)
حسب: Aquilina, Shaun
منشور في: (2022)
Musical theatre song : a comprehensive course in selection, preparation and presentation for the modern performer /
حسب: Purdy, Stephen
منشور في: (2016)
حسب: Purdy, Stephen
منشور في: (2016)
The basic guide to how to read music /
حسب: Cooper, Helen, 1963-
منشور في: (1985)
حسب: Cooper, Helen, 1963-
منشور في: (1985)
Exposing the chasms in voice pedagogy : playing the field /
حسب: Cox, Dale (Music teacher)
منشور في: (2024)
حسب: Cox, Dale (Music teacher)
منشور في: (2024)
Research methods : the basics /
حسب: Walliman, Nicholas
منشور في: (2022)
حسب: Walliman, Nicholas
منشور في: (2022)
مواد مشابهة
-
Understanding music education : exploring children's musical worlds /
حسب: Stakelum, Mary
منشور في: (2023) -
So you want to sing musical theatre : a guide for performers /
حسب: Flynn, Amanda
منشور في: (2022) -
Trauma and resilience in music education : haunted melodies /
منشور في: (2021) -
Music theory /
حسب: Pilhofer, Michael, وآخرون
منشور في: (2019) -
Movement that fits : Dalcroze eurhythmics and the Suzuki method /
حسب: Yelin, Joy Colin
منشور في: (2016)


