The marketing edge for filmmakers : developing a marketing mindset from concept to release /

"Written for working and aspiring filmmakers, directors, producers and screenwriters, The Marketing Edge for Filmmakers walks through every stage of the marketing process--from concept to post-production--and illustrates how creative decisions at each stage will impact the marketability of a fi...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلفون الرئيسيون: Schwartz, Russell, approximately 1948- (مؤلف), MacDonald, Katherine, 1980- (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:الإنجليزية
منشور في: New York, NY : Routledge, 2020.
سلاسل:American Film Market presents.
الموضوعات:
الوصول للمادة أونلاين:(Single User Access)

الانترنت

(Single User Access)

SPAA Library: On Shelves

تفاصيل المقتنيات من SPAA Library: On Shelves
رقم الاستدعاء: PN1995.9.M29 S39 2020
النسخة Unknown متاح أحجز النسخة