Meanings and motivation in education research /
"Meanings and Motivation in Education Research demonstrates the vibrant and vital connection between the researcher and their research. Research is often perceived as an entity which is seemingly produced in isolation; however, there are many important factors which are involved, and this book...
محفوظ في:
مؤلفون آخرون: | Baguley, Margaret, 1966- (المحرر), Findlay, Yvonne S. (المحرر), Kerby, Martin C., 1967- (المحرر) |
---|---|
التنسيق: | الكتروني كتاب الكتروني |
اللغة: | الإنجليزية |
منشور في: |
Milton Park, Abingdon, Oxon ; New York, NY :
Routledge,
2015.
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | ebrary EBSCOhost MyiLibrary ProQuest Ebook Central Taylor & Francis Taylor & Francis VLeBooks VLeBooks http://www.vlebooks.com/vleweb/product/openreader?id=none&isbn=9781315749631 Free eBook from the Internet Archive Additional information and access via Open Library |
مواد مشابهة
Educational research : planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research /
حسب: Creswell, John W.
منشور في: (2021)
حسب: Creswell, John W.
منشور في: (2021)
Teachers as researchers : qualitative inquiry as a path to empowerment /
حسب: Kincheloe, Joe L.
منشور في: (2012)
حسب: Kincheloe, Joe L.
منشور في: (2012)
Participatory action research : theory and methods for engaged inquiry /
حسب: Chevalier, Jacques M., 1949-, وآخرون
منشور في: (2019)
حسب: Chevalier, Jacques M., 1949-, وآخرون
منشور في: (2019)
Enhancing library and information research skills : a guide for academic librarians /
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017)
Learning styles and pedagogy in post-16 learning: a systematic and critical review
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
The SAGE handbook of mentoring and coaching in education /
منشور في: (2012)
منشور في: (2012)
Learning to teach small classes : lessons from East Asia /
حسب: Maurice, Galton, وآخرون
منشور في: (2015)
حسب: Maurice, Galton, وآخرون
منشور في: (2015)
Enhancing learning and teaching with technology : what the research says /
حسب: Luckin, Rosemary
منشور في: (2018)
حسب: Luckin, Rosemary
منشور في: (2018)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Research methods : the basics /
حسب: Walliman, Nicholas
منشور في: (2022)
حسب: Walliman, Nicholas
منشور في: (2022)
How to research /
حسب: Blaxter, Loraine, 1945-
منشور في: (2010)
حسب: Blaxter, Loraine, 1945-
منشور في: (2010)
Qualitative research in practice : examples for discussion and analysis /
حسب: Merriam, Sharan B., وآخرون
منشور في: (2019)
حسب: Merriam, Sharan B., وآخرون
منشور في: (2019)
Educating special students : an introduction to provision for learners with disabilities and disorders /
حسب: Farrell, Michael, 1948-
منشور في: (2017)
حسب: Farrell, Michael, 1948-
منشور في: (2017)
Developing research skills : key readings and critical thinking exercises /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Educational gymnastics; a guide for teachers.
منشور في: (1972)
منشور في: (1972)
Motivation in Education /
حسب: Schunk
منشور في: (2019)
حسب: Schunk
منشور في: (2019)
Measurement, evaluation and assessment in education /
حسب: Mohan, Radha
منشور في: (2016)
حسب: Mohan, Radha
منشور في: (2016)
Change leadership in higher education : a practical guide to academic transformation /
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2015)
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2015)
Fifty modern thinkers on education : from Piaget to the present day /
منشور في: (2001)
منشور في: (2001)
Practice as research in the arts : principles, protocols, pedagogies, resistances /
حسب: Nelson, Robin, 1949-
منشور في: (2013)
حسب: Nelson, Robin, 1949-
منشور في: (2013)
Understanding pedagogy : developing a critical approach to teaching and learning /
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
Teaching online : a practical guide /
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
The trade of the teacher : visual thinking with Mieke Bal
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Applied theatre : performing health and wellbeing /
منشور في: (2020)
منشور في: (2020)
Transforming higher education : who will create the future? /
حسب: Leicester, Graham
منشور في: (2018)
حسب: Leicester, Graham
منشور في: (2018)
APA handbook of research methods in psychology /
منشور في: (2012)
منشور في: (2012)
Teaching adults.
حسب: Rogers, Alan, 1933-
منشور في: (2010)
حسب: Rogers, Alan, 1933-
منشور في: (2010)
Inquiry in music education : concepts and methods for the beginning researcher /
حسب: Frierson-Campbell, Carol, 1961-, وآخرون
منشور في: (2022)
حسب: Frierson-Campbell, Carol, 1961-, وآخرون
منشور في: (2022)
The dress detective : a practical guide to object-based research in fashion /
حسب: Mida, Ingrid
منشور في: (2018)
حسب: Mida, Ingrid
منشور في: (2018)
Les etapes majeures de l'enfance /
حسب: Dolto, Francoise
منشور في: (1998)
حسب: Dolto, Francoise
منشور في: (1998)
Practice as research : approaches to creative arts enquiry /
منشور في: (2019)
منشور في: (2019)
Arts-based research methods in writing studies : a primer /
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
Arts-based research methods in writing studies : a primer /
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
Thinking critically about research : a step by step approach /
حسب: Ogden, Jane, 1966-
منشور في: (2018)
حسب: Ogden, Jane, 1966-
منشور في: (2018)
The Routledge companion to research in the arts /
منشور في: (2012)
منشور في: (2012)
مواد مشابهة
-
Educational research : planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research /
حسب: Creswell, John W.
منشور في: (2021) -
Teachers as researchers : qualitative inquiry as a path to empowerment /
حسب: Kincheloe, Joe L.
منشور في: (2012) -
Participatory action research : theory and methods for engaged inquiry /
حسب: Chevalier, Jacques M., 1949-, وآخرون
منشور في: (2019) -
Enhancing library and information research skills : a guide for academic librarians /
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017) -
Learning styles and pedagogy in post-16 learning: a systematic and critical review
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)