Teaching for understanding at university : deep approaches and distinctive ways of thinking /
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Entwistle, Noel James |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
منشور في: |
Basingstoke, Hampshire ; New York :
Palgrave Macmillan,
2009.
|
سلاسل: | Universities into the 21st century
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
Making learning happen : a guide for post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2014)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2014)
Making teaching work : 'teaching smarter' in post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2007)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2007)
Teaching for quality learning at university : what the student does /
حسب: Biggs, John B. (John Burville)
منشور في: (2011)
حسب: Biggs, John B. (John Burville)
منشور في: (2011)
The slow professor : challenging the culture of speed in the academy /
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016)
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016)
Understanding pedagogy : developing a critical approach to teaching and learning /
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
Learning styles and pedagogy in post-16 learning: a systematic and critical review
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
Bloom's Digital Taxonomy
حسب: Churches, Andrew
منشور في: (2009)
حسب: Churches, Andrew
منشور في: (2009)
500 tips on assessment /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2005)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2005)
Community-engaged performance tours : a guide for ensemble directors /
حسب: Spinazzola, James
منشور في: (2024)
حسب: Spinazzola, James
منشور في: (2024)
Teaching online : a practical guide /
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
Visible learning into action : international case studies of impact /
حسب: Hattie, John
منشور في: (2016)
حسب: Hattie, John
منشور في: (2016)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
MANAGING STRESS.
حسب: JOSEPH, KATE. IRONS, CHRIS
منشور في: (2018)
حسب: JOSEPH, KATE. IRONS, CHRIS
منشور في: (2018)
How to teach nutrition to kids /
حسب: Evers, Connie Liakos
منشور في: (2012)
حسب: Evers, Connie Liakos
منشور في: (2012)
Teaching performance practices in remote and hybrid spaces /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
The moving body : teaching creative theatre /
حسب: Lecoq, Jacques
منشور في: (2009)
حسب: Lecoq, Jacques
منشور في: (2009)
Approaches to teaching the plays of August Wilson /
منشور في: (2016)
منشور في: (2016)
Teaching to support children's artistic independence : how children's creativity can inform art education /
حسب: Szekely, George E.
منشور في: (2022)
حسب: Szekely, George E.
منشور في: (2022)
Singing and teaching singing : a holistic approach to classical voice /
حسب: Chapman, Janice L.
منشور في: (2017)
حسب: Chapman, Janice L.
منشور في: (2017)
Theatre studies /
حسب: Pickering, Kenneth
منشور في: (2009)
حسب: Pickering, Kenneth
منشور في: (2009)
Dance imagery for technique and performance /
حسب: Franklin, Eric N.
منشور في: (2014)
حسب: Franklin, Eric N.
منشور في: (2014)
Abel's proof : an essay on the sources and meaning of mathematical unsolvability /
حسب: Pesic, Peter
منشور في: (2003)
حسب: Pesic, Peter
منشور في: (2003)
Acting it out : using drama in the classroom to improve student engagement, reading, and critical thinking /
حسب: Hart, Juliet, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Hart, Juliet, وآخرون
منشور في: (2017)
Teaching strategies for neurodiversity and dyslexia in actor training : sensing Shakespeare /
حسب: Whitfield, Petronilla
منشور في: (2020)
حسب: Whitfield, Petronilla
منشور في: (2020)
Dance and somatics : mind-body principles of teaching and performance /
حسب: Brodie, Julie A.
منشور في: (2012)
حسب: Brodie, Julie A.
منشور في: (2012)
Behind the scenes : stagecraft handbook for set design and construction /
حسب: Gerard, Bradley A.
منشور في: (2019)
حسب: Gerard, Bradley A.
منشور في: (2019)
THE ART OF PRACTICE : SAME EFFORT, TWICE THE PROGRESS, ANY SKILL /
حسب: Dittmar, Laido
منشور في: (2024)
حسب: Dittmar, Laido
منشور في: (2024)
The art of teaching ballet : ten twentieth-century masters /
حسب: Warren, Gretchen Ward
منشور في: (1996)
حسب: Warren, Gretchen Ward
منشور في: (1996)
Kinesthetic voice pedagogy 2 : motivating acoustic efficiency /
حسب: Bozeman, Kenneth
منشور في: (2021)
حسب: Bozeman, Kenneth
منشور في: (2021)
Embodied playwriting : improv and acting exercises for writing and devising /
منشور في: (2023)
منشور في: (2023)
Combating plagiarism : a hands-on guide for librarians, teachers, and students /
حسب: Darr, Terry
منشور في: (2019)
حسب: Darr, Terry
منشور في: (2019)
Actor training /
منشور في: (2010)
منشور في: (2010)
Performer training reconfigured : post-psychophysical perspectives for the twenty-first century /
حسب: Camilleri, Frank
منشور في: (2019)
حسب: Camilleri, Frank
منشور في: (2019)
The moon rises from the Ganges : my journey through Asian acting techniques /
حسب: Barba, Eugenio
منشور في: (2015)
حسب: Barba, Eugenio
منشور في: (2015)
The moving body (le corps poétique) : teaching creative theatre /
حسب: Lecoq, Jacques, وآخرون
منشور في: (2019)
حسب: Lecoq, Jacques, وآخرون
منشور في: (2019)
Western theatre in global contexts : directing and teaching culturally inclusive drama around the world /
منشور في: (2020)
منشور في: (2020)
Reframing acting in the digital age : nimbly scaling actor training in the academy /
حسب: Preeshl, Artemis
منشور في: (2020)
حسب: Preeshl, Artemis
منشور في: (2020)
Victor Hugo, Jean-Paul Sartre, and the liability of liberty /
حسب: Stephens, Bradley
منشور في: (2020)
حسب: Stephens, Bradley
منشور في: (2020)
FILM IN ACTION : teaching language using moving images.
حسب: DONAGHY, KIERAN
منشور في: (2017)
حسب: DONAGHY, KIERAN
منشور في: (2017)
مواد مشابهة
-
Making learning happen : a guide for post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2014) -
Making teaching work : 'teaching smarter' in post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2007) -
Teaching for quality learning at university : what the student does /
حسب: Biggs, John B. (John Burville)
منشور في: (2011) -
The slow professor : challenging the culture of speed in the academy /
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016) -
Understanding pedagogy : developing a critical approach to teaching and learning /
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)