500 tips on assessment /
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Race, Philip |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Brown, Sally, 1950 February 1-, Smith, Brenda (Brenda M.) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | الإنجليزية |
منشور في: |
London ; New York :
RoutledgeFalmer,
2005.
|
الطبعة: | 2nd ed. |
سلاسل: | 500 tips series
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | Publisher description |
مواد مشابهة
Measurement, evaluation and assessment in education /
حسب: Mohan, Radha
منشور في: (2016)
حسب: Mohan, Radha
منشور في: (2016)
Best practices in faculty evaluation : a practical guide for academic leaders /
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2012)
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2012)
ASSESSMENT FOR LEARNING.
حسب: MANGAL, S. K. MANGAL, SHUBHRA
منشور في: (2019)
حسب: MANGAL, S. K. MANGAL, SHUBHRA
منشور في: (2019)
The slow professor : challenging the culture of speed in the academy /
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016)
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016)
Advancing practice in academic development /
منشور في: (2016)
منشور في: (2016)
Teaching online : a practical guide /
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
Making learning happen : a guide for post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2014)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2014)
MANAGING STRESS.
حسب: JOSEPH, KATE. IRONS, CHRIS
منشور في: (2018)
حسب: JOSEPH, KATE. IRONS, CHRIS
منشور في: (2018)
Making teaching work : 'teaching smarter' in post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2007)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2007)
Change leadership in higher education : a practical guide to academic transformation /
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2015)
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2015)
Thinking critically about research : a step by step approach /
حسب: Ogden, Jane, 1966-
منشور في: (2018)
حسب: Ogden, Jane, 1966-
منشور في: (2018)
Digital tools for academic branding and self-promotion /
منشور في: (2017)
منشور في: (2017)
Teaching for quality learning at university : what the student does /
حسب: Biggs, John B. (John Burville)
منشور في: (2011)
حسب: Biggs, John B. (John Burville)
منشور في: (2011)
Transforming higher education : who will create the future? /
حسب: Leicester, Graham
منشور في: (2018)
حسب: Leicester, Graham
منشور في: (2018)
Teaching for understanding at university : deep approaches and distinctive ways of thinking /
حسب: Entwistle, Noel James
منشور في: (2009)
حسب: Entwistle, Noel James
منشور في: (2009)
I got in! : the ultimate college audition guide for acting and musical theater /
حسب: Dennard, Mary Anna
منشور في: (2018)
حسب: Dennard, Mary Anna
منشور في: (2018)
Stoner : a novel /
حسب: Williams, John, 1922-1994
منشور في: (2012)
حسب: Williams, John, 1922-1994
منشور في: (2012)
Positive academic leadership : how to stop putting out fires and start making a difference /
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2013)
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2013)
Event marketing in the context of higher education marketing and digital environments /
حسب: Neus, Florian
منشور في: (2020)
حسب: Neus, Florian
منشور في: (2020)
The trade of the teacher : visual thinking with Mieke Bal
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
The history boys /
حسب: Bennett, Alan, 1934-
منشور في: (2006)
حسب: Bennett, Alan, 1934-
منشور في: (2006)
A guide to staff & educational development /
منشور في: (2003)
منشور في: (2003)
Teaching performance practices in remote and hybrid spaces /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
Imagining the real : towards a new theory of drama in education /
حسب: Davis, David, 1950-
منشور في: (2014)
حسب: Davis, David, 1950-
منشور في: (2014)
Theatre & education /
حسب: Nicholson, Helen, 1958-
منشور في: (2009)
حسب: Nicholson, Helen, 1958-
منشور في: (2009)
A more promising musical future : leading transformational change in music higher education /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
A more promising musical future : leading transformational change in music higher education /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Acting it out : using drama in the classroom to improve student engagement, reading, and critical thinking /
حسب: Hart, Juliet, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Hart, Juliet, وآخرون
منشور في: (2017)
Futures of performance : the responsibilities of performing arts in higher education /
منشور في: (2024)
منشور في: (2024)
Behind the scenes : stagecraft handbook for set design and construction /
حسب: Gerard, Bradley A.
منشور في: (2019)
حسب: Gerard, Bradley A.
منشور في: (2019)
ACT English prep /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
Bloom's Digital Taxonomy
حسب: Churches, Andrew
منشور في: (2009)
حسب: Churches, Andrew
منشور في: (2009)
The wow factor : global research compendium on the impact of the arts in education /
حسب: Bamford, Anne
منشور في: (2006)
حسب: Bamford, Anne
منشور في: (2006)
Enhancing learning and teaching with technology : what the research says /
حسب: Luckin, Rosemary
منشور في: (2018)
حسب: Luckin, Rosemary
منشور في: (2018)
Learning styles and pedagogy in post-16 learning: a systematic and critical review
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
Understanding pedagogy : developing a critical approach to teaching and learning /
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
Enhancing library and information research skills : a guide for academic librarians /
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017)
Meanings and motivation in education research /
منشور في: (2015)
منشور في: (2015)
مواد مشابهة
-
Measurement, evaluation and assessment in education /
حسب: Mohan, Radha
منشور في: (2016) -
Best practices in faculty evaluation : a practical guide for academic leaders /
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2012) -
ASSESSMENT FOR LEARNING.
حسب: MANGAL, S. K. MANGAL, SHUBHRA
منشور في: (2019) -
The slow professor : challenging the culture of speed in the academy /
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016) -
Advancing practice in academic development /
منشور في: (2016)