Making learning happen : a guide for post-compulsory education /
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Race, Philip (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | الإنجليزية |
منشور في: |
Los Angeles :
SAGE,
[2014]
|
الطبعة: | Third edition. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
Teaching for understanding at university : deep approaches and distinctive ways of thinking /
حسب: Entwistle, Noel James
منشور في: (2009)
حسب: Entwistle, Noel James
منشور في: (2009)
Making teaching work : 'teaching smarter' in post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2007)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2007)
The slow professor : challenging the culture of speed in the academy /
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016)
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016)
Teaching for quality learning at university : what the student does /
حسب: Biggs, John B. (John Burville)
منشور في: (2011)
حسب: Biggs, John B. (John Burville)
منشور في: (2011)
500 tips on assessment /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2005)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2005)
Teaching online : a practical guide /
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
Learning styles and pedagogy in post-16 learning: a systematic and critical review
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
Theatre & education /
حسب: Nicholson, Helen, 1958-
منشور في: (2009)
حسب: Nicholson, Helen, 1958-
منشور في: (2009)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Imagining the real : towards a new theory of drama in education /
حسب: Davis, David, 1950-
منشور في: (2014)
حسب: Davis, David, 1950-
منشور في: (2014)
Acting it out : using drama in the classroom to improve student engagement, reading, and critical thinking /
حسب: Hart, Juliet, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Hart, Juliet, وآخرون
منشور في: (2017)
Change leadership in higher education : a practical guide to academic transformation /
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2015)
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2015)
The trade of the teacher : visual thinking with Mieke Bal
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
The wow factor : global research compendium on the impact of the arts in education /
حسب: Bamford, Anne
منشور في: (2006)
حسب: Bamford, Anne
منشور في: (2006)
What happened to you? : conversations on trauma, resilience and healing /
حسب: Perry, Bruce D. (Bruce Duncan), 1955-
منشور في: (2021)
حسب: Perry, Bruce D. (Bruce Duncan), 1955-
منشور في: (2021)
Advancing practice in academic development /
منشور في: (2016)
منشور في: (2016)
Visible learning into action : international case studies of impact /
حسب: Hattie, John
منشور في: (2016)
حسب: Hattie, John
منشور في: (2016)
Best practices in faculty evaluation : a practical guide for academic leaders /
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2012)
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2012)
Drama games for classrooms and workshops /
حسب: Swale, Jessica
منشور في: (2009)
حسب: Swale, Jessica
منشور في: (2009)
Understanding pedagogy : developing a critical approach to teaching and learning /
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
FILM IN ACTION : teaching language using moving images.
حسب: DONAGHY, KIERAN
منشور في: (2017)
حسب: DONAGHY, KIERAN
منشور في: (2017)
The body keeps the score : brain, mind, and body in the healing of trauma /
حسب: Van der Kolk, Bessel A., 1943-
منشور في: (2015)
حسب: Van der Kolk, Bessel A., 1943-
منشور في: (2015)
Learning to teach small classes : lessons from East Asia /
حسب: Maurice, Galton, وآخرون
منشور في: (2015)
حسب: Maurice, Galton, وآخرون
منشور في: (2015)
Bloom's Digital Taxonomy
حسب: Churches, Andrew
منشور في: (2009)
حسب: Churches, Andrew
منشور في: (2009)
MANAGING STRESS.
حسب: JOSEPH, KATE. IRONS, CHRIS
منشور في: (2018)
حسب: JOSEPH, KATE. IRONS, CHRIS
منشور في: (2018)
Performer training reconfigured : post-psychophysical perspectives for the twenty-first century /
حسب: Camilleri, Frank
منشور في: (2019)
حسب: Camilleri, Frank
منشور في: (2019)
Teaching to support children's artistic independence : how children's creativity can inform art education /
حسب: Szekely, George E.
منشور في: (2022)
حسب: Szekely, George E.
منشور في: (2022)
Theatre studies /
حسب: Pickering, Kenneth
منشور في: (2009)
حسب: Pickering, Kenneth
منشور في: (2009)
The art of dance in education /
حسب: Smith-Autard, Jacqueline M. (Jacqueline Mary), 1939-
منشور في: (2002)
حسب: Smith-Autard, Jacqueline M. (Jacqueline Mary), 1939-
منشور في: (2002)
Enhancing library and information research skills : a guide for academic librarians /
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017)
Abel's proof : an essay on the sources and meaning of mathematical unsolvability /
حسب: Pesic, Peter
منشور في: (2003)
حسب: Pesic, Peter
منشور في: (2003)
Combating plagiarism : a hands-on guide for librarians, teachers, and students /
حسب: Darr, Terry
منشور في: (2019)
حسب: Darr, Terry
منشور في: (2019)
The moving body : teaching creative theatre /
حسب: Lecoq, Jacques
منشور في: (2009)
حسب: Lecoq, Jacques
منشور في: (2009)
Empowering diverse voices: Teaching costume design in the MENA region /
حسب: Andrea Forde
حسب: Andrea Forde
Behind the scenes : stagecraft handbook for set design and construction /
حسب: Gerard, Bradley A.
منشور في: (2019)
حسب: Gerard, Bradley A.
منشور في: (2019)
Kinesthetic voice pedagogy 2 : motivating acoustic efficiency /
حسب: Bozeman, Kenneth
منشور في: (2021)
حسب: Bozeman, Kenneth
منشور في: (2021)
Teaching performance practices in remote and hybrid spaces /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
Embodied playwriting : improv and acting exercises for writing and devising /
منشور في: (2023)
منشور في: (2023)
A guide to staff & educational development /
منشور في: (2003)
منشور في: (2003)
مواد مشابهة
-
Teaching for understanding at university : deep approaches and distinctive ways of thinking /
حسب: Entwistle, Noel James
منشور في: (2009) -
Making teaching work : 'teaching smarter' in post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2007) -
The slow professor : challenging the culture of speed in the academy /
حسب: Berg, Maggie, وآخرون
منشور في: (2016) -
Teaching for quality learning at university : what the student does /
حسب: Biggs, John B. (John Burville)
منشور في: (2011) -
500 tips on assessment /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2005)