The SAGE handbook of mentoring and coaching in education /
محفوظ في:
مؤلفون آخرون: | Fletcher, Sarah, 1949- (المحرر), Mullen, Carol A. (المحرر) |
---|---|
التنسيق: | الكتروني كتاب الكتروني |
اللغة: | الإنجليزية |
منشور في: |
London [England] ; Thousand Oaks, Calif. :
SAGE Publications,
©2012.
Boston, Massachusetts : Credo Reference, 2013. |
الطبعة: | 1st edition, [Credo enhanced edition]. |
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | Credo Reference |
مواد مشابهة
Meanings and motivation in education research /
منشور في: (2015)
منشور في: (2015)
Enhancing Practice Through Classroom Research : a Teacher's Guide to Professional Development /
حسب: McDonagh, Caitriona
منشور في: (2020)
حسب: McDonagh, Caitriona
منشور في: (2020)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Educating special students : an introduction to provision for learners with disabilities and disorders /
حسب: Farrell, Michael, 1948-
منشور في: (2017)
حسب: Farrell, Michael, 1948-
منشور في: (2017)
Educational gymnastics; a guide for teachers.
منشور في: (1972)
منشور في: (1972)
Educational research : planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research /
حسب: Creswell, John W.
منشور في: (2021)
حسب: Creswell, John W.
منشور في: (2021)
Measurement, evaluation and assessment in education /
حسب: Mohan, Radha
منشور في: (2016)
حسب: Mohan, Radha
منشور في: (2016)
Change leadership in higher education : a practical guide to academic transformation /
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2015)
حسب: Buller, Jeffrey L.
منشور في: (2015)
Fifty modern thinkers on education : from Piaget to the present day /
منشور في: (2001)
منشور في: (2001)
Transforming higher education : who will create the future? /
حسب: Leicester, Graham
منشور في: (2018)
حسب: Leicester, Graham
منشور في: (2018)
Learning to teach small classes : lessons from East Asia /
حسب: Maurice, Galton, وآخرون
منشور في: (2015)
حسب: Maurice, Galton, وآخرون
منشور في: (2015)
Teachers as researchers : qualitative inquiry as a path to empowerment /
حسب: Kincheloe, Joe L.
منشور في: (2012)
حسب: Kincheloe, Joe L.
منشور في: (2012)
Motivation in Education /
حسب: Schunk
منشور في: (2019)
حسب: Schunk
منشور في: (2019)
Enhancing learning and teaching with technology : what the research says /
حسب: Luckin, Rosemary
منشور في: (2018)
حسب: Luckin, Rosemary
منشور في: (2018)
Theatre & education /
حسب: Nicholson, Helen, 1958-
منشور في: (2009)
حسب: Nicholson, Helen, 1958-
منشور في: (2009)
Teaching online : a practical guide /
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Ko, Susan Schor, وآخرون
منشور في: (2017)
The trade of the teacher : visual thinking with Mieke Bal
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Applied theatre : performing health and wellbeing /
منشور في: (2020)
منشور في: (2020)
Teaching adults.
حسب: Rogers, Alan, 1933-
منشور في: (2010)
حسب: Rogers, Alan, 1933-
منشور في: (2010)
Chomsky on democracy & education/
حسب: Chomsky, Noam
منشور في: (2003)
حسب: Chomsky, Noam
منشور في: (2003)
Les etapes majeures de l'enfance /
حسب: Dolto, Francoise
منشور في: (1998)
حسب: Dolto, Francoise
منشور في: (1998)
Imagining the real : towards a new theory of drama in education /
حسب: Davis, David, 1950-
منشور في: (2014)
حسب: Davis, David, 1950-
منشور في: (2014)
500 tips on assessment /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2005)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2005)
Educational leadership, organizational learning, and the ideas of Karl Weick : perspectives on theory and practice /
منشور في: (2019)
منشور في: (2019)
Developing writing : writing skills practice book for EFL : beginning/intermediate level /
حسب: Peterson, Patricia Wilcox
منشور في: (2003)
حسب: Peterson, Patricia Wilcox
منشور في: (2003)
Enhancing library and information research skills : a guide for academic librarians /
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Luo, Lili, وآخرون
منشور في: (2017)
Bloom's Digital Taxonomy
حسب: Churches, Andrew
منشور في: (2009)
حسب: Churches, Andrew
منشور في: (2009)
The wow factor : global research compendium on the impact of the arts in education /
حسب: Bamford, Anne
منشور في: (2006)
حسب: Bamford, Anne
منشور في: (2006)
Event marketing in the context of higher education marketing and digital environments /
حسب: Neus, Florian
منشور في: (2020)
حسب: Neus, Florian
منشور في: (2020)
Learning styles and pedagogy in post-16 learning: a systematic and critical review
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
حسب: Coffield, Frank
منشور في: (2004)
Understanding pedagogy : developing a critical approach to teaching and learning /
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
Dance science : anatomy, movement analysis, conditioning /
حسب: Grossman, Gayanne
منشور في: (2015)
حسب: Grossman, Gayanne
منشور في: (2015)
Making learning happen : a guide for post-compulsory education /
حسب: Race, Philip
منشور في: (2014)
حسب: Race, Philip
منشور في: (2014)
Chomsky on miseducation /
حسب: Chomsky, Noam
منشور في: (2000)
حسب: Chomsky, Noam
منشور في: (2000)
بدء تدريس الدراما /
حسب: Fleming, Michael (Michael P.)
منشور في: (2020)
حسب: Fleming, Michael (Michael P.)
منشور في: (2020)
I am Malala : how one girl stood up for education and changed the world /
حسب: Yousafzai, Malala, 1997-
منشور في: (2015)
حسب: Yousafzai, Malala, 1997-
منشور في: (2015)
ASSESSMENT FOR LEARNING.
حسب: MANGAL, S. K. MANGAL, SHUBHRA
منشور في: (2019)
حسب: MANGAL, S. K. MANGAL, SHUBHRA
منشور في: (2019)
MANAGING STRESS.
حسب: JOSEPH, KATE. IRONS, CHRIS
منشور في: (2018)
حسب: JOSEPH, KATE. IRONS, CHRIS
منشور في: (2018)
Acting it out : using drama in the classroom to improve student engagement, reading, and critical thinking /
حسب: Hart, Juliet, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Hart, Juliet, وآخرون
منشور في: (2017)
مواد مشابهة
-
Meanings and motivation in education research /
منشور في: (2015) -
Enhancing Practice Through Classroom Research : a Teacher's Guide to Professional Development /
حسب: McDonagh, Caitriona
منشور في: (2020) -
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018) -
International education : teaching and learning /
منشور في: (2018) -
Educating special students : an introduction to provision for learners with disabilities and disorders /
حسب: Farrell, Michael, 1948-
منشور في: (2017)