Developing writing : writing skills practice book for EFL : beginning/intermediate level /
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Peterson, Patricia Wilcox |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | الإنجليزية |
منشور في: |
Washington, DC :
United States Department of State,
2003.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
A guide to creative writing and the imagination /
حسب: Saknussemm, Kris
منشور في: (2022)
حسب: Saknussemm, Kris
منشور في: (2022)
The vocal skills pocketbook /
حسب: Payne, Richard A.
منشور في: (2004)
حسب: Payne, Richard A.
منشور في: (2004)
How writing works : a field guide to effective writing /
حسب: Petelin, Roslyn
منشور في: (2022)
حسب: Petelin, Roslyn
منشور في: (2022)
Teaching to support children's artistic independence : how children's creativity can inform art education /
حسب: Szekely, George E.
منشور في: (2022)
حسب: Szekely, George E.
منشور في: (2022)
The Mono Box presents playstart : short plays from new voices.
منشور في: (2018)
منشور في: (2018)
Arts-based research methods in writing studies : a primer /
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
Arts-based research methods in writing studies : a primer /
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
حسب: Hanzalik, Kate, 1981-
منشور في: (2021)
Creative writing exercises for dummies : a Wiley brand /
حسب: Hamand, Maggie, 1953-
منشور في: (2014)
حسب: Hamand, Maggie, 1953-
منشور في: (2014)
The art of dramatic writing: its basis in the creative interpretation of human motives.
حسب: Egri, Lajos
منشور في: (2004)
حسب: Egri, Lajos
منشور في: (2004)
Tackling Text [and subtext] : a Step-by-Step Guide for Actors /
حسب: Houseman, Barbara
منشور في: (2018)
حسب: Houseman, Barbara
منشور في: (2018)
Reflective practice : writing and professional development /
حسب: Bolton, Gillie, وآخرون
منشور في: (2018)
حسب: Bolton, Gillie, وآخرون
منشور في: (2018)
Theory for today's musician - third edition /
حسب: Turek, Ralph
منشور في: (2019)
حسب: Turek, Ralph
منشور في: (2019)
Understanding pedagogy : developing a critical approach to teaching and learning /
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
حسب: Waring, Mike
منشور في: (2015)
Drama games for classrooms and workshops /
حسب: Swale, Jessica
منشور في: (2009)
حسب: Swale, Jessica
منشور في: (2009)
Oppenheimer /
حسب: Morton-Smith, Tom, وآخرون
منشور في: (2015)
حسب: Morton-Smith, Tom, وآخرون
منشور في: (2015)
Imagination os expeiences : musical invention, collaboration, and the making of meanings /
حسب: Tayior, Alan
منشور في: (2022)
حسب: Tayior, Alan
منشور في: (2022)
Sounding emerging media /
حسب: Fitch, Claire
منشور في: (2022)
حسب: Fitch, Claire
منشور في: (2022)
Behind the scenes : stagecraft handbook for set design and construction /
حسب: Gerard, Bradley A.
منشور في: (2019)
حسب: Gerard, Bradley A.
منشور في: (2019)
English for everyone.
حسب: Johnson, Gill
حسب: Johnson, Gill
How to write better essays /
حسب: Greetham, Bryan, 1946-
منشور في: (2018)
حسب: Greetham, Bryan, 1946-
منشور في: (2018)
Chomsky on democracy & education/
حسب: Chomsky, Noam
منشور في: (2003)
حسب: Chomsky, Noam
منشور في: (2003)
The Odyssey : Homer.
حسب: SparkNotes LLC
منشور في: (1997)
حسب: SparkNotes LLC
منشور في: (1997)
English for everyone.
حسب: Hart, Claire
منشور في: (2016)
حسب: Hart, Claire
منشور في: (2016)
Thesis and dissertation writing in a second language : a handbook for students and their supervisors /
حسب: Paltridge, Brian, وآخرون
منشور في: (2019)
حسب: Paltridge, Brian, وآخرون
منشور في: (2019)
Writing for IELTS /
حسب: Williams, Anneli
منشور في: (2019)
حسب: Williams, Anneli
منشور في: (2019)
Musical collaboration between indigenous and non-indigenous people in Australia : exchanges in the third space /
منشور في: (2023)
منشور في: (2023)
Happy feet : dynamic base, effortless posture : Franklin Ball and imagery exercises for the feet, knees, and lower legs /
حسب: Franklin, Eric N.
منشور في: (2010)
حسب: Franklin, Eric N.
منشور في: (2010)
FILM IN ACTION : teaching language using moving images.
حسب: DONAGHY, KIERAN
منشور في: (2017)
حسب: DONAGHY, KIERAN
منشور في: (2017)
The complete plays of sophocles : a new translation /
حسب: Sophocles
منشور في: (2014)
حسب: Sophocles
منشور في: (2014)
The official Cambridge guide to IELTS : for academic & general training : student's book with answers /
حسب: Cullen, Pauline, وآخرون
منشور في: (2014)
حسب: Cullen, Pauline, وآخرون
منشور في: (2014)
The official Cambridge guide to IELTS : for academic & general training : student's book with answers /
حسب: Cullen, Pauline, وآخرون
منشور في: (2014)
حسب: Cullen, Pauline, وآخرون
منشور في: (2014)
Voices of man : the meaning and function of language /
حسب: PEI, MARIO
منشور في: (2021)
حسب: PEI, MARIO
منشور في: (2021)
Practice tests for IELTS /
حسب: Travis, Peter
منشور في: (2013)
حسب: Travis, Peter
منشور في: (2013)
Creativity, Inc. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration /
حسب: Catmull, Edwin E.
منشور في: (2014)
حسب: Catmull, Edwin E.
منشور في: (2014)
Making sense in the social sciences : a student's guide to research and writing /
حسب: Northey, Margot, 1940-, وآخرون
منشور في: (2018)
حسب: Northey, Margot, 1940-, وآخرون
منشور في: (2018)
300+ successful business letters for all occasions /
حسب: Bond, Alan (Alan J.)
منشور في: (2010)
حسب: Bond, Alan (Alan J.)
منشور في: (2010)
The actor and the text /
حسب: Berry, Cicely
منشور في: (1992)
حسب: Berry, Cicely
منشور في: (1992)
Complete IELTS.
حسب: Wyatt, Rawdon
منشور في: (2012)
حسب: Wyatt, Rawdon
منشور في: (2012)
Steal like an artist : 10 things nobody told you about being creative /
حسب: Kleon, Austin
منشور في: (2012)
حسب: Kleon, Austin
منشور في: (2012)
Linguistic identities in the Arab Gulf states : waves of change /
منشور في: (2022)
منشور في: (2022)
مواد مشابهة
-
A guide to creative writing and the imagination /
حسب: Saknussemm, Kris
منشور في: (2022) -
The vocal skills pocketbook /
حسب: Payne, Richard A.
منشور في: (2004) -
How writing works : a field guide to effective writing /
حسب: Petelin, Roslyn
منشور في: (2022) -
Teaching to support children's artistic independence : how children's creativity can inform art education /
حسب: Szekely, George E.
منشور في: (2022) -
The Mono Box presents playstart : short plays from new voices.
منشور في: (2018)